• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  • JED (ESPD)
    • Úvod
    • Nová výzva
    • Nová odpoveď
    • Moje JED
EN SK

Vytvoriť JED výzvu

Zatvoriť všetky panely Otvoriť všetky panely
Časť I: Informácie týkajúce sa postupu verejného obstarávania a verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa
Informácie o uverejnení

V prípade postupov verejného obstarávania, pri ktorých bola výzva na súťaž uverejnená v Úradnom vestníku Európskej únie, sa informácie požadované v časti I zobrazia automaticky za predpokladu, že na vytvorenie a vyplnenie JED sa použije elektronická služba JED. Referenčné číslo príslušného oznámenia uverejneného v Úradnom vestníku Európskej únie:

Doručené číslo oznámenia
Číslo oznámenia v Úradnom vestníku S

Ak výzva na súťaž nebola zverejnená v Úradnom vestníku Európskej únie alebo ak ju nie je potrebné vo vestníku zverejniť, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ musí vyplniť údaje umožňujúce jednoznačnú identifikáciu postupu verejného obstarávania (napr. odkaz na uverejnenie na vnútroštátnej úrovni)

Identifikácia obstarávateľa
Úradný názov
Krajina
Informácie o postupe verejného obstarávania
Názov
Stručný opis
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ (ak existuje)
Časť III: Dôvody na vylúčenie
A: Dôvody týkajúce sa odsúdení za trestný čin
Účasť v zločineckej organizácii

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 1

Bol samotný hospodársky subjekt alebo osoba, ktorá je členom jeho správneho, riadiaceho alebo kontrolného orgánu alebo ktorá v ňom má právomoc zastupovať, prijímať rozhodnutia alebo vykonávať v ňom kontrolu, odsúdený za účasť v zločineckej organizácii konečným rozsudkom vyneseným najviac pred piatimi rokmi, alebo v prípade ktorého sa lehota vylúčenia stanovená priamo v rozsudku naďalej uplatňuje? V zmysle článku 2 rámcového rozhodnutia Rady 2008/841/SVV z 24. októbra 2008 o boji proti organizovanému zločinu (Ú. v. EÚ L 300, 11.11.2008, s. 42).

Korupcia

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 1

Bol samotný hospodársky subjekt alebo osoba, ktorá je členom jeho správneho, riadiaceho alebo kontrolného orgánu alebo ktorá v ňom má právomoc zastupovať, prijímať rozhodnutia alebo vykonávať v ňom kontrolu, odsúdený za korupciu konečným rozsudkom vyneseným najviac pred piatimi rokmi, alebo v prípade ktorého sa lehota vylúčenia stanovená priamo v rozsudku naďalej uplatňuje? V zmysle článku 3 Dohovoru o boji proti korupcii úradníkov Európskych spoločenstiev alebo úradníkov členských štátov Európskej únie, Ú. v. ES C 195, 25.6.1997, s. 1 a článku 2 ods. 1 rámcového rozhodnutia Rady 2003/568/SVV z 22. júla 2003 o boji proti korupcii v súkromnom sektore (Ú. v. EÚ L 192, 31.7.2003, s. 54). Tento dôvod na vylúčenie zahŕňa aj korupciu v zmysle vnútroštátnych právnych predpisov verejného obstarávateľa (obstarávateľa) alebo hospodárskeho subjektu.

Podvod

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 1

Bol samotný hospodársky subjekt alebo osoba, ktorá je členom jeho správneho, riadiaceho alebo kontrolného orgánu alebo ktorá v ňom má právomoc zastupovať, prijímať rozhodnutia alebo vykonávať v ňom kontrolu, odsúdený za podvod konečným rozsudkom vyneseným najviac pred piatimi rokmi, alebo v prípade ktorého sa lehota vylúčenia stanovená priamo v rozsudku naďalej uplatňuje? V zmysle článku 1 Dohovoru o ochrane finančných záujmov Európskych spoločenstiev (Ú. v. ES C 316, 27.11.1995, s. 48).

Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými činnosťami

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 1

Bol samotný hospodársky subjekt alebo osoba, ktorá je členom jeho správneho, riadiaceho alebo kontrolného orgánu alebo ktorá v ňom má právomoc zastupovať, prijímať rozhodnutia alebo vykonávať v ňom kontrolu, odsúdený za teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými činnosťami konečným rozsudkom vyneseným najviac pred piatimi rokmi, alebo v prípade ktorého sa lehota vylúčenia stanovená priamo v rozsudku naďalej uplatňuje? V zmysle článkov 1 a 3 rámcového rozhodnutia Rady z 13. júna 2002 o boji proti terorizmu (Ú. v. ES L 164, 22.6.2002, s. 3). Tento dôvod na vylúčenie zahŕňa aj podnecovanie alebo napomáhanie alebo navádzanie alebo pokus o spáchanie trestného činu v súlade s článkom 4 uvedeného rámcového rozhodnutia.

Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 1

Bol samotný hospodársky subjekt alebo osoba, ktorá je členom jeho správneho, riadiaceho alebo kontrolného orgánu alebo ktorá v ňom má právomoc zastupovať, prijímať rozhodnutia alebo vykonávať v ňom kontrolu, odsúdený za pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu konečným rozsudkom vyneseným najviac pred piatimi rokmi, alebo v prípade ktorého sa lehota vylúčenia stanovená priamo v rozsudku naďalej uplatňuje? V zmysle článku 1 smernice Európskeho parlamentu a Rady 2005/60/ES z 26. októbra 2005 o predchádzaní využívania finančného systému na účely prania špinavých peňazí a financovania terorizmu (Ú. v. EÚ L 309, 25.11.2005, s. 15).

Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 1

Bol samotný hospodársky subjekt alebo osoba, ktorá je členom jeho správneho, riadiaceho alebo kontrolného orgánu alebo ktorá v ňom má právomoc zastupovať, prijímať rozhodnutia alebo vykonávať v ňom kontrolu, odsúdený za detskú prácu a iné formy obchodovania s ľuďmi konečným rozsudkom vyneseným najviac pred piatimi rokmi, alebo v prípade ktorého sa lehota vylúčenia stanovená priamo v rozsudku naďalej uplatňuje? V zmysle článku 2 smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/36/EÚ z 5. apríla 2011 o prevencii obchodovania s ľuďmi a boji proti nemu a o ochrane obetí obchodovania, ktorou sa nahrádza rámcové rozhodnutie Rady 2002/629/SVV (Ú. v. EÚ L 101, 15.4.2011, s. 1).

B: Dôvody týkajúce sa platby daní alebo príspevkov na sociálne zabezpečenie
Platba daní

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 2

Porušil hospodársky subjekt svoje povinnosti týkajúce sa platby daní v krajine, v ktorej má sídlo, a v členskom štáte verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ak je iná ako krajina sídla?

Platba príspevkov na sociálne zabezpečenie

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 2

Porušil hospodársky subjekt svoje povinnosti týkajúce sa platby príspevkov na sociálne zabezpečenie v krajine, v ktorej má sídlo, a v členskom štáte verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ak je iná ako krajina sídla?

C: Dôvody týkajúce sa konkurzu, konfliktu záujmov alebo odborného pochybenia
Porušenie povinností v oblasti environmentálneho práva

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Porušil hospodársky subjekt, podľa svojich vedomostí, svoje povinnosti v oblasti environmentálneho práva? Ako je uvedené na účely tohto obstarávania vo vnútroštátnom práve, v príslušnom oznámení alebo v súťažných podkladoch alebo v článku 18 ods. 2 smernice 2014/24/EÚ.

Porušenie povinností v oblasti sociálneho práva

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Porušil hospodársky subjekt, podľa svojich vedomostí, svoje povinnosti v oblasti sociálneho práva? Ako je uvedené na účely tohto obstarávania vo vnútroštátnom práve, v príslušnom oznámení alebo v súťažných podkladoch alebo v článku 18 ods. 2 smernice 2014/24/EÚ.

Porušenie povinností v oblasti pracovného práva

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Porušil hospodársky subjekt, podľa svojich vedomostí, svoje povinnosti v oblasti pracovného práva? Ako je uvedené na účely tohto obstarávania vo vnútroštátnom práve, v príslušnom oznámení alebo v súťažných podkladoch alebo v článku 18 ods. 2 smernice 2014/24/EÚ.

Úpadok

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Je hospodársky subjekt v úpadku?

Konkurz

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Je hospodársky subjekt v konkurze alebo v likvidácii?

Vyrovnávacie konanie

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Je hospodársky subjekt vo vyrovnávacom konaní?

Podobná situácia ako úpadok podľa vnútroštátneho práva

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Je hospodársky subjekt v akejkoľvek podobnej situácii ako úpadok vyplývajúcej z podobného konania podľa vnútroštátnych zákonov a iných právnych predpisov?

Aktíva spravované likvidátorom

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Spravuje aktíva hospodárskeho subjektu likvidátor alebo súd?

Pozastavené podnikateľské činnosti

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Sú podnikateľské činnosti hospodárskeho subjektu pozastavené?

Dopustenie sa závažného odborného pochybenia

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Dopustil sa hospodársky subjekt závažného odborného pochybenia? V prípade potreby pozri definície vo vnútroštátnom práve, príslušnom oznámení alebo v súťažných podkladoch.

Dohody s inými hospodárskymi subjektmi s cieľom narušiť hospodársku súťaž

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Uzatvoril hospodársky subjekt dohody s inými hospodárskymi subjektmi s cieľom narušiť hospodársku súťaž?

Konflikt záujmov z dôvodu účasti na postupe obstarávania

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Vie hospodársky subjekt o akomkoľvek konflikte záujmov, ako sa uvádza vo vnútroštátnych právnych predpisoch, príslušnom oznámení alebo súťažných podkladoch, vzhľadom na svoju účasť na postupe obstarávania?

Priama alebo nepriama účasť na príprave tohto postupu obstarávania

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Poskytoval hospodársky subjekt alebo podnik súvisiaci s hospodárskym subjektom poradenstvo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo bol iným spôsobom zapojený do prípravy postupu obstarávania?

Predčasné ukončenie zmluvy, škody alebo iné porovnateľné sankcie

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Stalo sa hospodárskemu subjektu, že predchádzajúca verejná zákazka, predchádzajúca verejná zákazka s obstarávateľom alebo predchádzajúca koncesná zmluva bola ukončená predčasne, alebo že došlo k škode alebo iným porovnateľným sankciám v súvislosti s touto predchádzajúcou zákazkou?

Skreslenie informácií, zadržanie informácií, neschopnosť predložiť požadované dokumenty a získanie dôverných informácií o tomto postupe

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Nachádza sa hospodársky subjekt v jednej z týchto situácií?: a) je vinný zo závažného skreslenia pri predkladaní informácií vyžadovaných na overenie neexistencie dôvodov na vylúčenie alebo splnenia podmienok účasti, b) zadržal takéto informácie, c) nebol schopný bezodkladne predložiť podporné dokumenty požadované verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom a d) nenáležite ovplyvňoval rozhodovací proces verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa s cieľom získať dôverné informácie, ktoré mu môžu poskytnúť nenáležité výhody v rámci postupu verejného obstarávania, alebo z nedbalosti neposkytol zavádzajúce informácie, ktoré môžu mať podstatný vplyv na rozhodnutia týkajúce sa vylúčenia, výberu alebo zadania zákazky?

D: Čisto vnútroštátne dôvody vylúčenia
Čisto vnútroštátne dôvody vylúčenia

Smernica 2014/24/EÚ článok 57 ods. 4

Iné dôvody na vylúčenie, ktoré môžu byť stanovené vo vnútroštátnych právnych predpisoch členského štátu verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa. Uplatňujú sa čisto vnútroštátne dôvody vylúčenia, ktoré sú špecifikované v príslušnom oznámení alebo v súťažných podkladoch?

Časť IV: Podmienky účasti

Verejní obstarávatelia musia označiť, ktoré podmienky účasti sa budú uplatňovať, a to zaškrtnutím políčka umiestneného pred príslušnou podmienkou. Ak verejní obstarávatelia vyžadujú na uplatňovanie globálne údaj pre všetky podmienky účasti ɑ, nemali by následne vybrať žiadnu ďalšiu podmienku účasti z časti IV.

α: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti
Splnené všetky podmienky účasti

Spĺňa všetky požadované podmienky účasti uvedené v príslušnom oznámení alebo v súťažných podkladoch uvedených v oznámení.

A: Vhodnosť
Zápis v príslušnom profesijnom registri

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 2

Je zapísaný v príslušných profesijných registroch vedených v členskom štáte, v ktorom má hospodársky subjekt sídlo, v súlade s prílohou XI k smernici 2014/24/EÚ; na hospodárske subjekty z určitých členských štátov sa môže vzťahovať povinnosť dodržiavať iné požiadavky stanovené v uvedenej prílohe.

Zápis v obchodnom registri

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 2

Je zapísaný príslušných v obchodných registroch vedených v členskom štáte, v ktorom má hospodársky subjekt sídlo, v súlade s prílohou XI k smernici 2014/24/EÚ; na hospodárske subjekty z určitých členských štátov sa môže vzťahovať povinnosť dodržiavať iné požiadavky stanovené v uvedenej prílohe.

V prípade zákaziek na poskytnutie služieb: je potrebné osobitné povolenie

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 2

Je na to, aby bolo v krajine, v ktorej má hospodársky subjekt sídlo, možné poskytovať príslušné služby, potrebné osobitné povolenie?

V prípade zákaziek na poskytnutie služieb: potrebné členstvo v konkrétnej organizácii

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 2

Je na to, aby bolo v krajine, v ktorej má hospodársky subjekt sídlo, možné poskytovať príslušné služby, potrebné osobitné členstvo v konkrétnej organizácii?

B: Ekonomické a finančné postavenie
Všeobecný ročný obrat

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 3

Všeobecný ročný obrat hospodárskeho subjektu za niekoľko finančných rokov vyžadovaný v príslušnom oznámení, súťažných podkladoch alebo jednotnom európskom dokumente pre obstarávanie je takýto:

Priemerný ročný obrat

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 3

Priemerný ročný obrat hospodárskeho subjektu za niekoľko rokov vyžadovaný v príslušnom oznámení, súťažných podkladoch alebo v jednotnom európskom dokumente pre obstarávanie je takýto:

Osobitný ročný obrat

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 3

Osobitný ročný obrat hospodárskeho subjektu v oblasti činnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluva, za niekoľko finančných rokov požadovaný v príslušnom oznámení, súťažných podkladoch alebo jednotnom európskom dokumente pre obstarávanie je takýto:

Osobitný priemerný obrat

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 3

Osobitný priemerný ročný obrat hospodárskeho subjektu v danej oblasti činnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluva, za niekoľko rokov vyžadovaný v príslušnom oznámení, súťažných podkladoch alebo jednotnom európskom dokumente pre obstarávanie je takýto:

Zriadenie hospodárskeho subjektu

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 3

V prípade, že informácie týkajúce sa obratu (všeobecné alebo osobitné) nie sú k dispozícii za celé požadované obdobie, uveďte dátum, keď bol hospodársky subjekt zriadený alebo začal vykonávať svoju činnosť:

Finančný ukazovateľ

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 3

Pokiaľ ide o finančné ukazovatele uvedené v príslušnom oznámení, súťažných podkladoch alebo JED (ako napríklad pomer medzi aktívami a pasívami), hospodársky subjekt vyhlasuje, že skutočné hodnoty požadovaných ukazovateľov sú takéto:

Poistenie hmotnej zodpovednosti

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 3

Poistená suma poistenia hmotnej zodpovednosti je takáto:

Iné hospodárske alebo finančné požiadavky

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 3

Pokiaľ ide o prípadné iné hospodárske alebo finančné požiadavky, ktoré by mohli byť stanovené v príslušnom oznámení alebo v súťažných podkladoch, hospodársky subjekt vyhlasuje, že:

C: Technická a odborná spôsobilosť
V prípade zákaziek na uskutočnenie stavebných prác: vykonávanie určitého typu prác

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Len v prípade verejných zákaziek na uskutočnenie stavebných prác: Počas referenčného obdobia hospodársky subjekt vykonal tieto stavebné práce konkrétneho typu. Verejní obstarávatelia môžu vyžadovať až päť rokov a umožniť skúsenosti z obdobia viac ako päť rokov.

V prípade zákaziek na dodanie tovaru: vykonávanie určitého typu dodávok

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Len v prípade verejných zákaziek na dodanie tovaru: Počas referenčného obdobia hospodársky subjekt doručil tieto hlavné zásielky stanoveného typu. Verejní obstarávatelia môžu požadovať až tri roky a umožniť skúsenosti z obdobia viac ako tri roky.

V prípade zákaziek na poskytnutie služieb: poskytovanie služieb stanoveného typu

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Len v prípade verejných zákaziek na poskytnutie služby: Počas referenčného obdobia hospodársky subjekt poskytol tieto hlavné služby stanoveného typu. Verejní obstarávatelia môžu požadovať až tri roky a umožniť skúsenosti z obdobia viac ako tri roky.

Technici alebo technické orgány na kontrolu kvality

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Hospodársky subjekt môže požiadať nasledujúcich technikov alebo technické orgány, najmä tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality. V prípade technikov alebo technických orgánov, ktoré nepatria priamo k podniku hospodárskeho subjektu, ale ktorých kapacity hospodársky subjekt využíva, ako je uvedené v časti II oddiele C, sa musia vyplniť samostatné formuláre jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie.

V prípade zákaziek na uskutočnenie stavebných prác: technici alebo technické orgány na vykonávanie práce

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

V prípade verejných zákaziek na uskutočnenie stavebných prác hospodársky subjekt bude môcť využiť týchto technikov alebo technické orgány na vykonanie práce:

Technické zariadenia a opatrenia na zabezpečenie kvality

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Hospodársky subjekt využíva tieto technické zariadenia a opatrenia na zabezpečenie kvality a jeho študijné a výskumné zariadenia sú:

Študijné a výskumné zariadenia

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Hospodársky subjekt využíva študijné a výskumné zariadenia:

Riadenie dodávateľského reťazca

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Hospodársky subjekt bude môcť pri plnení zákazky uplatňovať tento systém riadenia dodávateľského reťazca a sledovací systém:

Umožnenie vykonania kontrol

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

V prípade zložitých výrobkov alebo služieb, ktoré majú byť dodané alebo poskytnuté, alebo výnimočne v prípade výrobkov alebo služieb, ktoré sú požadované na osobitný účel: Umožní hospodársky subjekt vykonanie kontrol výrobných kapacít alebo technickej spôsobilosti hospodárskeho subjektu a v prípade potreby študijných a výskumných prostriedkov, ktoré má k dispozícii, ako aj opatrení kontroly kvality? Kontrolu má vykonať verejný obstarávateľ alebo v prípade, že verejný obstarávateľ vyjadrí súhlas, v jeho mene príslušný úradný orgán štátu, v ktorom má poskytovateľ služieb alebo dodávateľ sídlo.

Vzdelanie a odborná kvalifikácia

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Samotný poskytovateľ služieb alebo zhotoviteľ a/alebo (v závislosti od požiadaviek uvedených v príslušnom oznámení alebo v súťažných podkladoch) jeho riadiaci pracovníci musia mať takéto vzdelanie a odbornú kvalifikáciu.

Opatrenia environmentálneho riadenia

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Hospodársky subjekt bude pri plnení zákazky schopný uplatňovať tieto opatrenia environmentálneho riadenia:

Počet riadiacich pracovníkov

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Počet riadiacich pracovníkov hospodárskeho subjektu za posledné tri roky je takýto:

Ročný priemerný počet zamestnancov

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Ročný priemerný počet zamestnancov hospodárskeho subjektu za posledné tri roky je takýto:

Nástroje, strojové a technické vybavenie

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Hospodársky subjekt bude mať k dispozícii na realizáciu zákazky tieto nástroje, strojové alebo technické vybavenie:

Časť subdodávky

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Hospodársky subjekt má v úmysle prípadne zadať subdodávateľom túto časť (t. j. percento) zákazky. Upozorňujeme, že ak hospodársky subjekt rozhodol, že časť zákazky zadá subdodávateľom, a využíva kapacity subdodávateľa, aby splnil túto časť, potom za týchto subdodávateľov vyplňte samostatný jednotný európsky dokument pre obstarávanie, pozri oddiel C časti II.

V prípade zákaziek na dodanie tovaru: vzorky, opisy alebo fotografie bez osvedčenia o pravosti

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

V prípade verejných zákaziek na dodanie tovaru: Hospodársky subjekt poskytne požadované vzorky, opisy alebo fotografie tovaru, ktorý sa má dodať, ku ktorým nemusia byť priložené osvedčenia o pravosti.

V prípade zákaziek na dodanie tovaru: vzorky, opisy alebo fotografie s osvedčením o pravosti

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

V prípade verejných zákaziek na dodanie tovaru: Hospodársky subjekt poskytne požadované vzorky, opisy alebo fotografie tovaru, ktorý sa má dodať, a poskytne v prípade potreby osvedčenia o pravosti.

V prípade zákaziek na dodanie tovaru: osvedčenia od ústavov na kontrolu kvality

Smernica 2014/24/EÚ článok 58 ods. 4

Môže hospodársky subjekt predložiť požadované osvedčenia vydané oficiálnymi ústavmi alebo agentúrami na kontrolu kvality, ktoré majú priznanú právomoc vydávať potvrdenia o zhode výrobkov, ktorá je jasne určená odkazmi na technické špecifikácie alebo normami, ktoré sú stanovené v príslušnom oznámení alebo v súťažných podkladoch?

D: Systémy zabezpečenia kvality a normy environmentálneho manažérstva
Osvedčenia od nezávislých orgánov o normách zabezpečenia kvality

Smernica 2014/24/EÚ článok 62 ods. 2

Bude môcť hospodársky subjekt predložiť osvedčenia vydané nezávislými orgánmi, v ktorých sa potvrdzuje, že hospodársky subjekt spĺňa požadované normy zabezpečenia kvality vrátane prístupu pre osoby so zdravotným postihnutím?

Osvedčenia od nezávislých orgánov o systémoch alebo normách environmentálneho riadenia

Smernica 2014/24/EÚ článok 62 ods. 2

Bude môcť hospodársky subjekt predložiť osvedčenia vydané nezávislými orgánmi, v ktorých sa potvrdzuje, že hospodársky subjekt dodržiava požadované systémy alebo normy environmentálneho riadenia?

Časť V: Zníženie počtu kvalifikovaných uchádzačov
Spĺňa objektívne a nediskriminačné kritériá alebo pravidlá, ktoré sa budú uplatňovať s cieľom obmedziť počet kandidátov, a to týmto spôsobom: V prípade, že sa vyžadujú určité osvedčenia alebo iné formy listinných dôkazov, pri každom uveďte, či má hospodársky subjekt požadované dokumenty:
Ak sú niektoré z týchto osvedčení alebo foriem listinných dôkazov k dispozícii v elektronickom formáte, uveďte pre každé z nich:
Časť VI: Záverečné vyhlásenia

Podpísaný(podpísaní) vyhlasuje(-ú), že informácie uvedené v častiach II – V sú pravdivé a správne a že boli uvedené pri plnom vedomí následkov závažného skresľovania skutočností.

Podpísaný(podpísaní) vyhlasuje(-ú), že na požiadanie okamžite predloží(-ia) uvedené osvedčenia a ostatné formy listinných dôkazov, okrem prípadov, keď:

  1. verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ má možnosť získať sprievodnú dokumentáciu priamo na základe prístupu do vnútroštátnej databázy v ktoromkoľvek členskom štáte, ktorá je dostupná bezplatne [pod podmienkou, že hospodársky subjekt poskytol potrebné informácie (webová adresa, vydávajúci orgán alebo subjekt, presný odkaz na dokumentáciu), ktoré umožňujú verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi, aby tak urobili. V prípade potreby to musí byť sprevádzané príslušným súhlasom s takýmto prístupom], alebo
  2. najneskôr do 18. októbra 2018 (v závislosti od vnútroštátnej implementácie článku 59 ods. 5 druhého pododseku smernice 2014/24/EÚ) bude mať verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ príslušnú dokumentáciu k dispozícii.

Ja(my), dolupodpísaný(dolupodpísaní) formálne súhlasím(-e), aby [identifikujte verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, ako je stanovený v časti I oddiele A] získal prístup k podporným dokumentom obsahujúcim informácie, ktoré som(sme) poskytol(poskytli) v [identifikujte príslušnú časť/oddiel/body] tohto jednotného európskeho dokumentu pre obstarávanie na účely [identifikujte postup obstarávania: (opis zhrnutia, odkaz na uverejnenie v Úradnom vestníku Európskej únie, referenčné číslo)].

Dátum, miesto a, ak sa to vyžaduje alebo je to potrebné, podpis(-y):

JED výzva úspešne uložená

JED výzva bola úspešne vložená do súťažných podkladoch zákazky vo forme samostatných súborov JED s príponou XML a PDF s nasledovnými názvami:

  • .xml
  • .pdf
Vytvorené súbory nájdete pripravené na uloženie v súťažných podkladoch spomenutej zákazky vo vedľajšom okne internetového prehliadača. Pre uloženie pripravených príloh v súťažných podkladoch je potrebné tieto skontrolovať a uložiť.

1.0.1.29 27.07.2023 23:28

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

dovoľujeme si Vás informovať, že ku dňu 1.5.2019 bude v systéme EKS ukončené prechodné obdobie, kedy je možné ľubovoľne prepínať medzi novým a starým dizajnom stránky. Po tomto termíne zostane nový dizajn automaticky aktívny všetkým používateľom a starý dizajn bude vypnutý.

Zoznam chýb